Premiéra: | 12. október 2023 |
Dĺžka: | 89 minút |
Žáner: | Animovaný, Dobrodružný |
Žáner: Animovaný / Dobrodružný
S.O.S.! Záhadný superzloduch pokryl džungľu toxickou ružovou penou, ktorá pri kontakte s vodou vybuchuje! Na pomoc sú povolaní tí najlepší z najlepších. Esá z pralesa! Do začiatku obdobia dažďov zostáva menej ako mesiac. Naši hrdinovia, ku ktorým sa pridali noví spojenci, musia nájsť protilátku. Z ľadových krajín severu, cez Európu, Áziu a Blízky východ sa vydávajú na svoje doteraz najväčšie dobrodružstvo. Tentokrát čelia protivníkovi, ktorý je inteligentnejší a diabolskejší ako kedykoľvek predtým. Pre Maurica a jeho priateľov sa začína boj o záchranu ich domova!
Dĺžka: 89 min
Rok výroby: 2023
Dátum lokálnej premiéry: 12. október 2023
Dátum svetovej premiéry: 16. august 2023
Krajina pôvodu:
Žáner: Animovaný / Dobrodružný
S.O.S.! Záhadný superzloduch pokryl džungľu toxickou ružovou penou, ktorá pri kontakte s vodou vybuchuje! Na pomoc sú povolaní tí najlepší z najlepších. Esá z pralesa! Do začiatku obdobia dažďov zostáva menej ako mesiac. Naši hrdinovia, ku ktorým sa pridali noví spojenci, musia nájsť protilátku. Z ľadových krajín severu, cez Európu, Áziu a Blízky východ sa vydávajú na svoje doteraz najväčšie dobrodružstvo. Tentokrát čelia protivníkovi, ktorý je inteligentnejší a diabolskejší ako kedykoľvek predtým. Pre Maurica a jeho priateľov sa začína boj o záchranu ich domova!
Rok výroby: 2023
Dátum lokálnej premiéry: 12. október 2023
Dátum svetovej premiéry: 16. august 2023
Krajina pôvodu:
Všeobecné obchodné podmienky predaja vstupeniek cez internet
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na kúpne zmluvy uzatvorené na diaľku výlučne prostredníctvom internetovej stránky www.presov.kinostar.sk, predmetom ktorých je kúpa vstupeniek na filmové predstavenia v multikine Kino STAR Prešov, Armádneho Generála L.Svobodu 25, 080 01 Prešov (ďalej ako „multikino“), medzi prevádzkovateľom multikina - predávajúcim a objednávateľom - kupujúcim (ďalej ako „VOP").
Kupujúcim sa rozumie spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania a ktorá odošle objednávku na kúpu vstupeniek v multikine cez internetovú stránku www.kinostar.sk (ďalej ako „kupujúci“ alebo „Vy“).
Prevádzkovateľom multikina a predávajúcim je: Kino PO s.r.o. , Grobská 1967/11C, 900 27 Bernolákovo, IČO: 53 877 187, DIČ: 2121516892, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sro, vložka č. 153634/B (ďalej ako „predávajúci“ alebo „my“).
Orgánom dozoru na ochranu spotrebiteľa je: Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava (www.soi.sk).
V prípade otázok, sťažností alebo iných podnetov nás neváhajte kontaktovať:
Aktuálne začiatky jednotlivých predstavení sú uvedené vždy na stránke www.presov.kinostar.sk
email: info@kino-star.sk
Komunikácia vrátane uzatvorenia kúpnej zmluvy prebieha v slovenskom jazyku.
Prostredníctvom internetovej stránky www.kinostar.sk možno zakúpiť nasledujúce druhy vstupeniek: vstupenky na 2D a 3D filmy; 2D - tradičný, dvojrozmerný film; 3D - trojrozmerný film sledujete so špeciálnymi okuliarmi. Pri zakúpení vstupeniek na 3D predstavenia v Kino STAR Prešov má kupujúci možnosť výberu medzi vstupenkou štandard, čo je bežná vstupenka a vstupenkou nadštandard, v ktorej je zahrnuté poskytnutie 3D okuliarov; v prípade zakúpenia vstupenky nadštandard obdrží kupujúci 3D okuliare pri prezentácií vstupenky pred vstupom do kinosály. Ak kupujúci nie je spokojný s kvalitou okuliarov pre ich vady, je oprávnený pred začatím alebo počas predstavenia tieto vady reklamovať u zodpovedného pracovníka multikina. V prípade uznania reklamácie má kupujúci nárok na výmenu chybných okuliarov. Kupujúci si je vedomý, že v prípade 3D okuliarov sa jedná o tovar na jedno použitie.
Dodatok 1. Všeobecné podmienky pre nákup a vrátenie vstupenky do Golden Class
Pre nákup a vrátenie vstupenky do Golden Class platia všetky predchádzajúce ustanovenia
Dodatok 2. Reklamačný poriadok pre zľavnené vstupenky
Dodatok 3. Reklamačný poriadok pre darčekovú kartu.
Predaj vstupeniek cez internet v multikine – postup objednania vstupeniek
Na internetovej stránke www.presov.kinostar.sk si pod záložkou „Pozeráte“ zvolíte, program ktorého z multikín si chcete pozrieť. Následne pod záložkou "Program" sa zobrazí program multikina s dátumami a časmi premietania. Prostredníctvom internetu je vstupenku na predstavenie možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začatím predstavenia. Kliknutím na konkrétny čas predstavenia, ktoré si zvolíte, sa Vám zobrazí plán sedadiel a obsadenosť na zvolené predstavenie. Po výbere sedadiel, ktoré označíte a zobrazení ich kúpnej ceny sa vstupenka vloží do nákupného košíka. Následne máte možnosť nákupný košík buď upraviť (pridať vstupenku na ďalšie sedadlo alebo odstrániť vstupenku na vybrané sedadlo) alebo prejsť k ďalšiemu kroku kliknutím na sumu nákupného košíka so šípkou (→). V následnom kroku Vám bude zobrazený súhrn objednávky, tzn. zvolené predstavenie, dátum a čas konania predstavenia, zvolené sedadlá, ich kúpna cena ako aj celková kúpna cena a spôsob doručenia (zaslanie e-mailom - MailTicket); spôsob doručenia je predvolený a nie je možné ho meniť. Uvedená celková kúpna cena je cena konečná, t.j. vrátane DPH. V tomto kroku zadajte svoje meno a priezvisko, e-mailovú adresu, na ktorú budú vstupenky doručené a zakliknite, že ste sa oboznámili a súhlasíte s týmito VOP ako aj všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzkovateľa rezervačného a nákupného systému - Ticketware SE. Pokiaľ si želáte dostávať reklamné novinky na zadaný e-mail máte možnosť zaškrtnúť aj túto možnosť. Vypĺňaniu e-mailovej adresy venujte špeciálnu pozornosť, ak udáte chybnú alebo nesprávnu adresu, vstupenky nemôžu byť doručené, prípadne budú doručené na zadanú nesprávnu adresu, a takúto záležitosť nie je možné reklamovať, nakoľko k chybe došlo na vašej strane. K ďalšiemu kroku – úhrade za vstupenky – prejdete potvrdením tlačidla „Platba online“ s poznámkou „s povinnosťou platby“. Po stlačení uvedeného tlačidla už nie je možné vykonať zmenu vašich údajov a objednávky. Pokiaľ by ste stlačili tlačidlo „Späť“ vaša objednávka by bola zrušená. Po tom, čo budete presmerovaní na stránku platobnej brány, môžete si vybrať spôsob platby - prostredníctvom platobnej karty (Mastercard, Visa) alebo bankovým prevodom prostredníctvom internet bankingu vybraných bánk; pre každý prípad si zapíšte ID vašej objednávky (číslo objednávky) a zrealizujte platbu. Aj v rámci tohto kroku – voľba platby – si viete po kliknutí na tlačidlo „Objednávka“ pozrieť prehľad a detaily Vašich vstupeniek, ktoré sa chystáte zaplatiť. Detailný návod nákupu vstupeniek cez internet je popísaný aj tu.
Platbu za vstupenky zakúpené cez internet nie je možné realizovať prostredníctvom poukážok.
Po objednaní vstupenky a overení platby budete potvrdzujúcim e-mailom informovaní o prijatí vašej objednávky (ďalej ako „potvrdzujúci e-mail“) a súčasne Vám budú vstupenky s unikátnym číselným a čiarovým kódom na zvolené predstavenie zaslané na e-mail zadaný v objednávkovom formulári (MailTicket); prílohou tohto potvrdzujúceho e-mailu so vstupenkami je aj kópia týchto VOP (vo formáte .pdf) ako aj všeobecných obchodných podmienok prevádzkovateľa rezervačného a nákupného systému - Ticketware SE.
Náklady zaslania vstupenky na zvolené predstavenie na e-mail zadaný v objednávkovom formulári (MailTicket) predstavujú 0,-€.
Ak vlastníte prenosné elektronické zariadenie (napr. smartfón, tablet a pod.), vstupenku s unikátnym číselným a čiarovým kódom otvorte v e-maile prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia a predložte uvádzačovi pri vstupe do kinosály multikina. Ak prenosné elektronické zariadenie nevlastníte, vytlačte si vstupenky s unikátnym číselným a čiarovým kódom z priloženého PDF formátu, ktorý Vám bol zaslaný potvrdzujúcim e-mailom, doma na svojej tlačiarni, alebo na tento účel použite terminál na tlač vstupeniek zakúpených cez internet v priestoroch multikina. V prípade tlače vstupeniek zakúpených cez internet v priestoroch multikina je potrebné zadať variabilný symbol vzťahujúci sa k týmto vstupenkám, ktorý Vám bol zaslaný v potvrdzujúcom e-maile. Takto vytlačenými vstupenkami sa potom preukážete uvádzačovi pri vstupe do kinosály multikina. Samotný potvrdzujúci e-mail alebo potvrdenie o platbe neslúžia ako vstupenka.
Pre daňové účely slúži ako daňový doklad vstupenka s unikátnym číselným a čiarovým kódom zaslaná potvrdzujúcim e-mailom.
Číselný a čiarový kód na vstupenke je platný iba raz; pri akomkoľvek ďalšom predložení unikátneho číselného a čiarového kódu sa na takto predloženú vstupenku nebude prihliadať (na jej základe nebude povolený vstup do kinosály multikina), a to bez ohľadu na to, kto vstupenku predloží.
Otázky týkajúce sa zakúpených vstupeniek smerujte na: podpora@cinemaware.eu. Pre identifikáciu Vášho nákupu uveďte Vami zadaný e-mail a variabilný symbol Vášho nákupu.
V prípade, ak pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu kupujúceho, ale vstupenky neboli zaslané na správne zadaný e-mail, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si kupujúci musí uplatniť v banke, ktorá vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla, resp. v banke zvolenej pri platbe bankovým prevodom. Takéto reklamácie nemôže riešiť spoločnosť predávajúci - Kino PO s.r.o. ako prevádzkovateľ multikina.
Vnútorný poriadok a organizácia v priestoroch Kina STAR Prešov
Kúpou vstupenky divák vyjadruje bezvýhradný súhlas s Vnútorným poriadkom a organizáciou v priestoroch Kina STAR Prešov.
Reklamačný poriadok - Vrátenie a výmena vstupeniek
Zakúpené vstupenky nie je možné vrátiť ani vymeniť. Vstupné (kúpna cena vstupenky na predstavenie) sa vracia len v prípade, že nastala technická porucha na zariadení multikina, nebol dodaný film, na ktorý boli zakúpené vstupenky, Kupujúci je v týchto prípadoch oprávnený uplatniť si svoj nárok na vrátenie ceny vstupenky ihneď ako došlo k udalosti, ktorá zakladá nárok kupujúceho na vrátenie vstupného.
Kino zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľa ustanovení príslušných právnych predpisov, najmä ustanovenia § 420 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Dodatok 1. Reklamačný poriadok pre služby poskytované v Golden Class
Vstupné v plnej výške sa vracia v pokladniach multikina, alebo online, adekvátne k nákupu vstupeniek. Pre vrátenie vstupného a identifikáciu konkrétnej vstupenky (vstupeniek), je kupujúci povinný preukázať sa vytlačenou alebo elektronickou formou vstupeniek s unikátnym číselným a čiarovým kódom, za ktoré má byť kúpna cena vrátená. Bez preukázania nároku formou predloženia vstupenky s unikátnym číselným a čiarovým kódom nemá kupujúci nárok na kompenzáciu.
Vstupné sa vracia okamžite, pokiaľ to technické podmienky umožňujú. V opačnom prípade (napr. pri nefunkčnosti pokladničných systémov potrebných pre overenie vstupeniek) si predávajúci ako prevádzkovateľ multikina vyhradzuje právo vrátiť vstupné od 7 do 30 dní od uplatnenia nároku na vrátenie vstupného kupujúcim.
Kupujúci je povinný ihneď po zakúpení vstupenky prekontrolovať všetky údaje na vstupenke a presvedčiť sa, že zodpovedajú objednávke. Kupujúci môže prípadné reklamácie chybných údajov uplatniť na zákazníckej linke (vždy najneskôr 2 hodiny pred začiatkom predstavenia), alebo osobne v pokladniach multikina (najneskôr 15 min. pred začiatkom predstavenia, na ktoré sa zakúpená vstupenka vzťahuje).
Dodatok 2. Reklamačný poriadok pre zľavnené vstupenky
Aktuálne začiatky jednotlivých predstavení sú uvedené vždy na stránke www.presov.kinostar.sk
V prípade porúch, ktoré významne narušujú zážitok z predstavenia, je kupujúci povinný tieto poruchy bezodkladne oznámiť – reklamovať – zodpovednému pracovníkovi multikina, ktorý zaistí ich okamžité posúdenie. V prípade ak boli tieto poruchy reklamované pred začiatkom alebo počas predstavenia má kupujúci právo na vrátenie vstupného v plnej výške. Kompenzácia bude poskytnutá spôsobom a za podmienok popísaných vyššie. V prípade ak boli tieto poruchy reklamované po konci predstavenia, predávajúci si vyhradzuje právo na prešetrenie reklamácie v dĺžke trvania do 30 dní odo dňa jej uplatnenia kupujúcim; o výsledku prešetrenia reklamácie bude zákazník informovaný písomnou formou, prípadne inou formou uvedenou v zápise reklamácie. V prípade uznania reklamácie bude kompenzácia poskytnutá formou vrátenie vstupného v plnej výške. Kompenzácia bude poskytnutá spôsobom a za podmienok popísaných vyššie.
V zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Predaj vstupeniek na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo dohodnutej lehote. Z uvedeného dôvodu majiteľ vstupenky, ktorý využil službu kúpy vstupenky na vybrané podujatie v multikine KINO STAR, Armádneho Generála L.Svobodu 25, 080 01 Prešov, cez portál www.presov.kinostar.sk, nemôže odstúpiť od zmluvy v zmysle ustanovení zákona č. 102/2014 Z. z.
Dôležité upozornenie
V prípade, že sa pri kontrole vstupeniek pri vstupe do kinosály zistí, že divák, ktorý sa vstupenkami preukazuje nedosahuje požadovanú vekovú hranicu pre daný film, uvedenú v našom programe, nebude takémuto divákovi vstup do kinosály umožnený a nemá nárok na vrátenie vstupného. Pre tieto účely môže byť divák personálom prevádzkovateľa multikina vyzvaný na preukázanie svojho veku hodnoverným dokladom, vydaným štátnymi orgánmi SR.
Mimosúdne riešenie sporov
Vzniknuté spory majú právomoc rozhodovať súdy Slovenskej republiky, za predpokladu, že kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má bydlisko na území Slovenskej republiky. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, môže žalovať predávajúceho aj na súdoch členského štátu Európskej únie, v ktorom má tento spotrebiteľ bydlisko.
Máte právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (emailom na: info@kino-star.sk), ak nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že predávajúci porušil Vaše práva. Ak Vám predávajúci na túto žiadosť odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 3 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako „Zákon o ARS“); možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je zverejnený na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov).
Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môžete podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorý je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môžete podať taktiež prostredníctvom nasledujúcej online platformy alternatívneho riešenia sporov - platformy ODR Európskej komisie.
Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa Zákona o ARS, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi stranami sporu. Alternatívne riešenie sporu sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporu orgánmi alternatívneho riešenia sporov je bezodplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 Eur vrátane DPH. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
Ak je po dôkladnom zhodnotení všetkých zistených skutočností a vyjadrení strán sporu zrejmé, že strany sporu majú záujem o zmierlivé vyriešenie sporu, subjekt alternatívneho riešenia sporov vypracuje návrh dohody o vyriešení sporu. Dohoda, ktorá vznikne ako výsledok alternatívneho riešenia sporu, je pre strany sporu záväzná; možnosť strán sporu obrátiť sa v tej istej veci na súd tým nie je dotknutá. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody a subjekt alternatívneho riešenia sporov na základe skutočností, ktoré zistí pri alternatívnom riešení sporu, dospeje k odôvodnenému záveru, že predávajúci porušil práva kupujúceho podľa príslušných právnych predpisov na ochranu práv spotrebiteľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska.
Záverečné ustanovenia
Zákazník-kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu v zmysle týchto VOP, zaškrtnutím príslušného políčka v rámci vyhotovenia objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP a súhlasí s nimi.
Aké údaje zbierame
Pri poskytovaní našich služieb získavame o Vás nasledujúce údaje:
Údaje pri kúpe vstupenky
Pri kúpe vstupenky, či už online alebo osobne od Vás potrebujeme Vaše kontaktné údaje, t.j. meno, priezvisko, telefónne číslo a email, aby sme mohli vybaviť Vašu objednávku a zaslať Vám Vaše vstupenky prostredníctvom emailu.
Platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o.. V prípade platby bankovým prevodom budete presmerovaní na internetové bankovníctvo Vašej banky. Citlivé údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi. Platby vyúčtováva a zasiela spoločnosť TWR PLAY s.r.o., ktorá rieši tiež Vaše reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
Vaše kontaktné údaje a údaje o Vašich objednávkach a rezerváciách spracúva tiež oddelenie služieb zákazníkom spoločnosti Ticketware, na ktoré sa môžete obrátiť v prípade, ak Vám neboli zakúpené vstupenky doručené:
e-mail: podpora@cinemaware.eu
V prípade, ak máte problém s platbou za vstupenky obráťte sa prosím na spoločnosť GoPay:
e-mail: gopay@gopay.cz
tel.č.: GoPay +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h)
Viac o tretích stranách sa dozviete v odstavci Tretie strany, uvedený nižšie.
Newsletter
V prípade, ak ste nám udelili súhlas, spracúvame Vaše kontaktné údaje za účelom zasielania Vám nášho newslettru o novinkách a pripravovaných akciách a špeciálnych ponukách.
Údaje získané pri používaní našej webstránky
Získavame tiež údaje o tom, ako používate našu webstránku, kedy ju navštevujete, čo vyhľadávate, ako sa na stránke pohybujete. Tieto údaje uchovávame a používame na zlepšenie a personalizáciu našich služieb, ako aj na marketing. Informácie o pohybe na našej stránke využívame na analytické účely, aby sme rozumeli, ako ľudia používajú našu internetovú stránku, či vedia vždy ľahko nájsť, to, čo hľadajú, prípadne čo máme zmeniť aby bola pre používateľov užívateľsky príjemnejšia.
Bezpečnosť a ochrana práv
Vaše údaje, používame tiež na zaistenie bezpečnosti poskytovaných služieb, aby sme reagovali na nároky, ktoré boli voči nám uplatnené, pri konaniach pred štátnymi a inými orgánmi, ktoré kontrolujú našu činnosť, a aby sme vymáhali nároky, ktoré nám vznikli. Medzi kategórie tretích osôb, ktorým sprístupňujeme osobné údaje z týchto dôvodov, patria napríklad súdy, štátne a iné orgány príslušné na výkon kontroly nad našou činnosťou, na riešenie sporov alebo vykonávanie rozhodnutí, či naši právni a účtovní poradcova a audítori.
Právne základy
Vaše osobné údaje spracúvame na nasledovných právnych základoch:
Plnenie zmluvy á predzmluvných vzťahov – v prípade kúpy alebo rezervácie vstupeniek a zriadenia konta vernostnej zóny.
Súhlas – najmä v spojitosti so zasielaním komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách, či pri iných formách marketingu. Každý udelený súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať, čo však nemá vplyv na zákonnosť spracúvania pred jeho odvolaním. Zo zasielania komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách sa môžete odhlásiť kliknutím na príslušný odkaz, ktorý sa nachádza v každom newslettri.
Plnenie našich zákonných povinností – pri uchovaní údajov o Vás a Vašej objednávke v našom účtovníctve alebo pri sprístupnení údajov štátnym a iným orgánom, ktoré vykonávajú dohľad nad našou činnosťou alebo ktoré riešia spory, či vykonávajú rozhodnutia.
Náš oprávnený záujem – pri zlepšovaní a personalizácii našich služieb, niektorých marketingových činnostiach, či v súvislosti s bezpečnosťou a ochranou práv, tak ako sme uviedli vyššie. V týchto prípadoch vždy starostlivo zvažujeme, či spracúvanie nebude predstavovať neprimeraný zásah do Vašich práv.
Tretie strany
Ticketware SE
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému
Hlavná 23, 917 01 Trnava
IČO: 48 298 034
zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Po, vl. č. 10376/T
GOPAY s.r.o.
Poskytovateľ platobných služieb
Planá 67, 370 01 České Budějovice, ČR
IČO: 26 046 768
zapísaná v obchodnom registri Krajského súdu v Českých Budějovicích, oddiel: Sro, zn. C 11030
TWR PLAY s.r.o.
Poskytovateľ vyúčtovania a zasielania platieb
Hlavná 23, 917 01 Trnava
IČO: 47 445 190
zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vl. č. 41256/T
Ako Vaše údaje chránime
V súlade s požiadavkami platnej legislatívy vykonávame všetky potrebné bezpečnostné, technické a organizačné opatrenia, aby sme Vaše osobné údaje chránili. Elektronické údaje sú uchovávané v chránených databázach na serveri spoločnosti Ticketware, kde sú pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím. Všetky osoby, ktoré prichádzajú do styku s osobnými údajmi klientov majú povinnosť dodržiavať mlčanlivosť o informáciách získaných v súvislosti so spracovávaním týchto údajov.
Ako dlho údaje uchovávame
V prípade kúpy a rezervácie vstupeniek, likvidujeme Vaše osobné údaje 30 dní po konaní podujatia, na ktoré ste si vstupenky kúpili. V prípade, ak si zriadite konto do vernostnej zóny, osobné údaje, ktoré súvisia s Vašim kontom uchovávame, kým máte konto zriadené, keďže sú nevyhnutné na to, aby sme vedeli pre Vás konto prevádzkovať. V prípade, ak používame Vaše osobné údaje za účelom doručovania komerčnej komunikácie na Vašu e-mailovú adresu alebo v iných prípadoch, kde ste nám udelili súhlas, uchovávame tieto údaje, kým nám príslušný súhlas neodvoláte. V prípadoch využívania Vašich údajov na základe nášho oprávneného záujmu, uchováme Vaše údaje, kým neodpadne dôvod ich spracúvania. Avšak nie vždy keď odpadne niektorý z dôvodov spracúvania musí nevyhnutne prísť k vymazaniu Vašich osobných údajov nakoľko tieto môžeme spracúvať aj na iný účel s iným právnym základom.
Aké sú vaše práva
V prípade, ak si uplatníte akékoľvek z nižšie uvedených práv, budeme Vás o vybavení Vašej žiadosti informovať do 30 dní odo dňa jej doručenia k nám. V odôvodených prípadoch môžeme uvedenú lehotu predĺžiť na 60 dní, o čom Vás budeme informovať. Ak si chcete Vaše práva uplatniť prosím, kontaktujte nás na info@kino-star.sk.
Právo na prístup k údajom
Máte právo získať od nás potvrdenie o tom, či sa o Vás spracúvajú osobné údaje a v prípade, ak Vaše osobné údaje spracúvame, poskytneme Vám informáciu o tom, aké údaje o Vás spracúvame, za akým účelom, komu boli Vaše osobné údaje poskytnuté, či boli prenesené do tretej krajiny a ako dlho budeme Vaše osobné údaje uchovávať.
Právo na opravu
V prípade, ak máte za to, že spracúvame o Vás nesprávne osobné údaje, máte právo nás požiadať o ich opravu.
Právo na vymazanie (právo na „zabudnutie“)
Máte právo na vymazanie Vašich osobných údajov, v prípade ak sú splnené nasledovné podmienky a neuplatňujú sa zákonné výnimky: údaje a) už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali, b) odvoláte súhlas na spracúvanie Vašich osobných údajov, c) Vaše osobné údaje sú spracúvané na základe legitímneho záujmu našej spoločnosti a neprevažujú oprávnené dôvody na spracúvanie alebo namietnete spracúvanie za účelom priameho marketingu, d) osobné údaje sa spracúvali nezákonne.
V prípade, ak by boli Vaše osobné údaje zverejnené a Vy si uplatníte právo na vymazanie, vymažeme aj takéto zverejnené osobné údaje. Zároveň budeme informovať ostatných príjemcov Vašich osobných údajov, že ste si uplatnili právo na vymazanie a mali by teda vymazať všetky odkazy na Vaše osobné údaje, ak to bude technicky možné so zreteľom na dostupnú technológiu a náklady na vykonanie týchto opatrení.
Právo na obmedzenie spracúvania
Máte právo požiadať o dočasné obmedzenie spracúvania v prípade, ak máte za to, že o Vás spracúvame nesprávne osobné údaje alebo vaše osobné údaje spracúvame nezákonným spôsobom.
Právo na prenosnosť údajov
Máte právo získať osobné údaje, ktoré o Vás spracúvame na základe súhlasu a/alebo zmluvy a sú spracúvané automatizovanými prostriedkami, a to v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte. Máte tiež právo preniesť tieto údaje k ďalšiemu prevádzkovateľovi. Ak je to technicky možné, prenesieme na Vašu žiadosť Vaše osobné údaje priamo k Vami zvolenému prevádzkovateľovi.
Právo namietať a automatizované individuálne rozhodovanie
Máte právo namietať z dôvodov týkajúcich sa Vašej konkrétnej situácie spracúvanie Vašich osobných údajov, ktoré je vykonávané na základe nášho oprávneného záujmu vrátane namietania proti profilovaniu založenému na našom oprávnenom záujme.
Vždy máte právo namietať voči spracúvaniu Vašich osobných údajov ak sa tieto spracúvajú na účely priameho marketingu.
Podávanie sťažností
V prípade, ak sa domnievate, že spracúvanie Vašich osobných údajov je v rozpore s platnými právnymi predpismi na ochranu osobných údajov, máte právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, a to prostredníctvom kontaktných údajov uverejnených tu: https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk/node/148
O nás a kontakt
Prevádzkovateľom pri spracúvaní Vašich osobných údajov sme my:
Kino Star – Kino PO s.r.o.
Grobská 1967/11C
900 27 Bernolákovo
IČO: 53 877 187
Oddiel Sro, vložka číslo: 153634/B
e-mail: info@kino-star.sk
webstránka: www.presov.kinostar.sk
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia vstupeniek do multikina zákazníkom.
Všeobecné obchodné podmienky pri ONLINE nákupe
Úvodné ustanovenia a definície pojmov
Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové, kultúrne a spoločenské alebo aj iné predstavenie prevádzkované spoločnosťou Kino PO s.r.o., (ďalej len „Prevádzkovateľ“), a to len pri nákupe vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky presov.kinostar.sk . Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
„Vstupenka“ je vstupenka zakúpená, a zároveň vytlačená v pokladniach prevádzky prevádzkovaných Prevádzkovateľom (ďalej len „Kino“).
„mailTicket“ je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky presov.kinostar.sk a jej podstránok s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo vstupenka vo formáte PDF s unikátnym čiarovým kódom predložená Zákazníkom uvádzačovi pred vstupom do Kina prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia (mobilným telefónom, tabletom a pod.). Vstupenka s unikátnym čiarovým kódom je súčasťou potvrdzujúceho e-mailu, ktorý bude doručený Zákazníkovi vždy po objednaní a úhrade vstupenky cez internetovú stránku presov.kinostar.sk . Čiarovým kódom sa Zákazník preukáže pred vstupom do sály alebo na konkrétne predstavenie. Možno ho naskenovať z mobilného zariadenia alebo predložiť vo vytlačenej forme. Kód musí byť čitateľný a nepoškodený. Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky, aby tak zabránil jej prípadnému zneužitiu.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@ticketware.sk, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť Besteron a.s. (ďalej len “Besteron”), sídlo Teslova 20, 821 02 Bratislava, IČO: 47866233, DIČ: 2024127963. Spoločnosť Ticketware SE zabezpečuje predaj a vyúčtovanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana)
Besteron poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na Besteron prostredníctvom telefonickej linky 02/33 52 76 75 (po-pia 08 - 16h, víkendy a sviatky 08 - 20h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese helpdesk@besteron.sk, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od Besteronu.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
„Orgán dohľadu“ je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika (www.soi.sk).
Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. V prípade potreby môže Zákazník kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e- mailu info@kino-star.sk
Spôsob zakúpenia a doručenia vstupenky
Zákazník si môže zakúpiť elektronicku vstupenku (dalej len mailTicket) na konkrétne predstavenie prostredníctvom našej internetovej stránky presov.kinostar.sk po výbere filmu a času s presmerovaním na internetovú stránku system.cinemaware.eu a zaplatiť za mailTicket cenu vstupenky, podľa vytvorenej objednávky prostredníctvom služby Besteron.
mailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom požadovaného predstavenia uvedeného v programe kina. Neskôr si Zákazník môže kúpiť v pokladni kina iba Vstupenky na neobsadené miesta.
Po výbere a označení konkrétneho predstavenia Zákazník označí počet dospelých a počet zľavnených mailTicketov, zvolí miesto a druh (obyčajný, Deti, študenti, seniori, ZŤP) a sedadlo vstupenky, Zákazník pokračuje ku kroku zaplatiť online. Zákazníkovi sa zároveň zobrazí celková kúpna cena mailTicket, ktorú je po potvrdení Objednávky v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE” (s povinnosťou platby) povinný uhradiť. Uvedená kúpna cena je aktuálnou cenou pre objednané mailTicket a je cenou konečnou, t.j. vrátane DPH a prípadných poskytnutých zliav. Zákazník vyjadrí súhlas s obchodnými podmienkami.
Po potvrdení objednávky mailTicket v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE“ je Zákazník presmerovaný do zabezpečenej platobnej brány Besteron, prostredníctvom ktorej vykoná úhradu. Úhradu je potrebné vykonať v časovom limite do 15 minút, ktorý sa odpočítava od okamihu začatia procesu platby presmerovaním na platobnú bránu. Po vypršaní časového limitu 15 minút nebude začatá objednávka dokončená.
Po uskutočnení úspešnej platby prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Besteron v časovom limite 15 minút bude Zákazník opäť presmerovaný na internetovú stránku system.cinemaware.eu pre vygenerovanie a zobrazenie mailTicket. Objednávka bude úspešne dokončená len v prípade, ak Zákazník vyčká na presmerovanie na internetové stránky system.cinemaware.eu a zobrazí sa mui jeho mailTicket na obrazovke. Následne mu bude doručený mailTicket na správne zadaný a funkčný email. V prípade, ak Zákazník nevyčká na presmerovanie a nezadal správny a funkčný email pre doručenie mailTicket, Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nedokončenie objednávky a Zákazník si musí uplatniť reklamáciu realizovanej úhrady v banke.
Po realizovaní úhrady kúpnej ceny mailTicket a úspešnom dokončení objednávky bude Zákazníkovi odoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú platnú a funkčnú e- mailovú adresu, ktorý obsahuje unikátny čiarový kód a variabilný symbol a platný mailTicket vo formáte PDF oprávňujúci na vstup do sály (slúži ako vstupenka). Pre daňové účely, slúži mailTicket ako daňový doklad.
Platba je zrealizovaná iba vtedy, ak Zákazník dostane od Prevádzkovateľa potvrdenie o zaplatení podľa predchádzajúceho bodu správou na e - mailovú adresu zadanú v objednávke.
Unikátny čiarový kód v mailTicket je platný iba raz, tzn. že pri akomkoľvek ďalšom predložení čiarového kódu sa na takto predložený mailTicket nebude prihliadať a na jeho základe nebude povolený vstup do kinosály, a to bez ohľadu na to, kto vyššie uvedený mailTicket predloží.
Zákazník je povinný, pokiaľ si uplatňuje nárok na poskytnutie zľavneného vstupného, preukázať oprávnenosť nároku na zľavnený mailTicket pred vstupom do kinosály predložením platného dokladu, ktorá oprávňuje držiteľa k zľave. Kumulácia jednotlivých zliav nie je možná. V prípade, že Zákazník nepreukáže nárok na zľavnený mailTicket, bude mailTicket považovaný za neplatný, nepovolí sa vstup do kinosály a nevznikne nárok na vrátenie zaplatenej ceny mailTicket. Prevádzkovateľ poskytuje možnosť doplatenia rozdielu v cene zo zľavnenej vstupenky na cenu za dospelého, čo môže urobiť zákazník v pokladni kina. Zľavneným vstupným sa na účely týchto Obchodných podmienok považuje iba vstupné podľa platného cenníka.
Odstúpenie od zmluvy
Predaj mailTicketov na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu súvisiacu s poskytovaním služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, podľa ktorej sa Prevádzkovateľ zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote a z toho dôvodu Zákazník nemôže, v zmysle § 7 ods. 6 písm. k) zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odstúpiť od zmluvy.
Reklamácie
Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľa ustanovení príslušných právnych predpisov, najmä ustanovenia § 420 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Reklamovať poskytnutú službu, t.j. predstavenie, na ktoré bol mailTicket zakúpený, je možné za podmienok stanovených reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, ktorý sa nachádza na internetovej stránke presov.kinostar.sk a v priestoroch prevádzky.
Osobné údaje a ich ochrana
Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov kupujúceho v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa. Zákazník berie na vedomie, že je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný informovať Prevádzkovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Zákazník potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne. Zákazník pri odoslaní objednávky potvrdí, že v súlade so zákonom mu bolo poskytnuté poučenie týkajúce sa ochrany osobných údajov, a to aktivovaním príslušnej funkcie na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Alternatívne riešenie sporov
Pokiaľ Zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (prostredníctvom emailu na info@kino-star.sk ). Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Orgán dohľadu - Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, internetová adresa:www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.economy.gov.sk).
6.2 Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Záverečné ustanovenia
7.1 Tieto Obchodné podmienky platia pre Zákazníka v rozsahu a znení uvedenom na internetových stránkach Prevádzkovateľa v deň zakúpenia elektronickej vstupenky mailTicket Zákazníkom.
7.2 Aktivovaním príslušnej funkcie pred zakúpením mailTicket kupujúci potvrdí, že sa s týmito Obchodnými podmienkami oboznámil, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu, súhlasí s nimi a je nimi viazaný. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v zákonnom rozsahu meniť tieto Obchodné podmienky pre nákup mailTicket cez internet, prípadne ich časť.
7.3 Akékoľvek zmeny týchto Obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom uvedeným v aktualizovanom znení.
7.4 Na vzťahy výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa aplikujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.